PRENOS BROJA U GLOBALTEL MREŽU

Ukoliko želiš da postaneš korisnik Globaltel mreže, a da zadržiš svoj stari broj mobilnog telefona, to je sada moguće. Da budemo precizni, prelaskom u Globaltel mrežu zadržavaš potpuni isti broj koji si koristio i kod sadašnjeg mobilnog operatera. Procedura prenosa broja u Globaltel mrežu je jednostavna i besplatna.

OPŠTI USLOVI ZA PRENOS BROJA U GLOBALTEL MREŽU

Da bi tvoj broj preneo u Globaltel mrežu neophodno je da su ispunjeni sledeći uslovi:

1. Broj koji želiš da preneseš mora biti aktivan, pošto broj koji je ugašen ne može biti prenet u drugu mrežu.
2. Broj koji želiš da preneseš mora biti minimum tri meseca u mreži iz koje želiš da ga preneseš.
3. Broj koji želiš da preneseš ne može biti predmet aktivne vremenski određene ugovorne obaveze (ugovorna obaveza na 12 ili 24 meseca na primer).
4. Broj koji želiš da preneseš ne može biti u aktivnom procesu prenosa.
5. Zahtev za prenos broja može podneti samo punoletno lice. Za maloletna lica, zahtev podnosi roditelj ili staratelj.


POSEBNI USLOVI ZA prepaid KORISNIKE

Pored opštih uslova, ako si prepaid korisnik za prenos broja treba da ispuniš i sledeće uslove:

1. Da proveriš kod trenutnog mobilnog operatera da li je tvoj broj registrovan na nekoga drugog. Ako jeste, izvrši preregistraciju na svoje ime pre podnošenja zahteva za prenos broja u Globaltel mrežu.
2. Ako broj koji želiš da preneseš u Globaltel mrežu nije registrovan, potrebno je da ga registruješ. Registraciju možeš izvršiti ili kod trenutnog operatera ili u Globaltel poslovnici u Beogradu, ulica Makenzijeva 24. Za registraciju je potrebno da poneseš važeći lični dokument (lična karta), SIM karticu i PUK1 broj. PUK1 je kod koji je napisan na nosaču SIM kartice (plastičnoj kartici iz koje je izvađen SIM). Takođe, PUK1 kod možete saznati od vašeg trenutnog operatora.
3. Ukoliko ti u trenutku prelaska u Globaltel mrežu ostane neiskorišćeni kredit ili saobraćaj u mreži starog operatera, Globaltel nije u mogućnosti da ti ga nadoknadi.
4. Dodatne usluge koje su aktivne na tvom broju kod starog operatera ne mogu se preneti u Globaltel mrežu.


POSEBNI USLOVI ZA POSTPEJD KORISNIKE

Pored opštih uslova, ako si postpejd korisnik za prenos broja treba da ispuniš i sledeće uslove:

1. Ukoliko si postpejd korisnik, u trenutku podnošenja zahteva za prenos broja u Globaltel mrežu sve obaveze prema starom operateru moraju biti izmirene.
2. Potrebno je da nam dostaviš kopiju poslednjeg dospelog računa koji si platio.
3. Sav saobraćaj koji je obavljen sa stare kartice, do trenutka aktivacije nove u Globaltel mreži se plaća starom operateru. Dužan si da izmiriš sve obaveze plaćanja usluga koje si koristio do trenutka prenosa broja iz jedne mreže u drugu. U suprotnom Globaltel je u obavezi da pokrene suspenziju broja na trideset dana, kao i isključenje, ukoliko obaveze prema starom operateru ne budu izmirene u navedenom roku.