Opšti uslovi kupovine
Poštovani kupci, posetom ili kupovinom na Internet prodavnici Globaltel prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo. Globaltel zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.
Izjava o zaštiti privatnosti
U ime Internet prodavnice Globaltel obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge, a sve to na osnovu pristanka samog kupca/korisnika. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni naše internet prodavnice odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Maloletnici mogu koristiti internet prodavnicu uz nadzor roditelja ili staratelja. Globaltel zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja, a shodno zakonskim ograničenjima.
Intelektualna svojina
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi, tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Globaltel ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez naše prethodne saglasnosti. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na Globaltel smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.
Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci
Posetioci mogu slobodno komentarisati proizvode i slati email poruke. Globaltel ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i diskriminaciju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez prethodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljeno . Protiv takvih aktivnosti Globaltel može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.
Opisi i slike proizvoda
Globaltel nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, kao i da stavi što verodostojnije fotogradije artikala, međutim ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi sa proizvodom 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac ili zameniti za drugi odgovarajući artikal.
Radno vreme
Online prodavnica Globaltel radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.
PLAĆANJE
Globaltel podržava „Online” plaćanje putem WsPay™ platforme, koji predstavlja sertifikovan sistem autorizacije platnih kartica u realnom vremenu. Sigurnost podataka prilikom plaćanja garantuje WsPay™ platforma i podaci o platnoj kartici niti u jednom trenutku nisu dostupni globaltel.rs prodajnom mestu. Ceo sistem je organizovan u cilju maksimalne zaštite vaših poverljivih podataka i predstavalja standard za plaćanje preko interneta širom sveta.
Vašu porudžbinu možete platiti i kuriru prilikom dostave na odabranu adresu.
POVRAĆAJ SREDSTAVA
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Globaltel je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Dina i Amex metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice
REKLAMACIJE
Globaltel je svestan prava svojih kupaca, kao i činjenice da su ljudi u Srbiji još uvek nepoverljivi po pitanju kupovine preko interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bi kupcu i sebi u što većoj meri olakšali navedeni postupak.
Bitna napomena:
Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo. Ukoliko na kupljenom proizvodu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo preuzeti.
Neispravna roba
Globaltel posluje u skladu sa zakonima Rep. Srbije i poštuje prava svojih kupaca. Ukoliko je roba u garanciji, molimo da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača/distributera. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo da čuvate originalna pakovanja.
Reklamacije na oštećenja u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje:
- Nemojte potpisati prijem pošiljke.
- Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
- Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), nemojte primiti pošiljku, zatim se javite nama radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.
- Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u
transportu ili:
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu.
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili a ne nalazi se na računu.
- Da niste dobili proizvod koji ste poručili a nalazi se na računu.
- Da ste dobili proizvod kome je istekao rok trajanja.
- Da ste dobli proizvod koji je oštećen.
- Da ste dobili proizvod koji ne radi.
- Da ste dobili prizvod koji podleže garanciji bez garantnog lista.
- Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena
- Ukoliko primetite bilo šta od gore navedenog, molimo Vas da fotografišete oštećenu ambalažu i proizvod(ukoliko je to moguće), i fotografiju pošaljete na podrska@globaltel.rs
Ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati email sa opisom problema i vašim kontaktom.
Zamena veličine, boje, itd
Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći / manji broj, ili za drugu boju. Postupak je sledeći
- Pošaljite nam proizvode nazad
- Doplatite poštarinu za ponovno slanje(ovo samo u slučaju ukoliko nije Vaša greška) – kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
- Kada primimo vraćeni artikal i vašu doplatu za poštarinu(po uslovu iz prethodnog stava), šaljemo vam zamenjeni artikal
Ipak to nije ono što sam mislio, hoću nešto drugo…
Ukoliko niste zadovolnji nekim artiklom (iako se ne radi o kvaru), možete ga zameniti pod sledećim uslovima
- da nije prošlo više od 14 dana od kako smo Vam ga poslali
- da nam ga vratite nekorišćenog, u originalnom stanju, u orginalnoj ambalaži, sa svom propratnom dokumentacijom.
- potrebno je da doplatite razliku u ceni (ukoliko je ima) i poštarinu za ponovno slanje-kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
U tom slučaju dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete neki drugi, po vašem izboru.
Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.
Pravo potrošača na odustanak od ugovora
ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon)
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih
prostorija u
roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35.
ovog zakona (u
daljem tekstu: odustanak od ugovora).
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu
za odustanak
od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi
nedvosmislen način (u
daljem tekstu: obrazac za odustanak).
Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan
poslovnih
prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz stava 1. ovog
člana.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je
da ga o
prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču
zapisa.
Protekom roka iz člana 29. ovog zakona prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.
Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama st. 1.-5. ovog člana, radi
ostvarivanja prava na
odustanak od ugovora, je na potrošaču.
Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite
potrošača.
Uz račun, dostavlja se potrošaču obrazac za odustanak od ugovora.
Izjava o konverziji:
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Izjava o dostavi robe:
Isporuka se vrši putem kurirske službe "YU-PD Express" d.o.o . Beograd - D Express d.o.o u roku od jednog dana, za sve porudžbine do 15h. Isporuka se vrši narednog dana do 19h.
Zaštita privatnosti podataka
Da biste mogli da ostvarite pravo na kupovinu proizvoda kroz našu aplikaciju, neophodno je da
se
registrujete ostavljajući osnovne podatke koji su nam neophodni, te da bismo bili u
mogućnosti da Vas
informišemo o svim značajnim aktivnostima koje sprovodimo u cilju omogućavanja
jednostavnije, sigurnije,
brže i udobnije kupovine.
Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost podataka svih naših korisnika. Prikupljamo samo
neophodne,
osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje
korisnika u skladu
sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost
izbora
uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se
koriste za
marketinške kampanje.
Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su nužni za obavljanje
posla, pa se
ovim obavezujemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe, niti ćemo
iste učiniti
dostupnim bilo kom trećem licu. Svi zaposleni su svesni značaja čuvanja tajnosti podataka i
odgovorni za
poštovanje Politike zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.