Opšti uslovi Kupovine

Opšti uslovi kupovine

Poštovani kupci, posetom ili kupovinom na Internet prodavnici Globalte prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo. Globalte zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.

Izjava o zaštiti privatnosti

U ime Internet prodavnice Globalte obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge, a sve to na osnovu pristanka samog kupca/korisnika. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni naše internet prodavnice odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Maloletnici mogu koristiti internet prodavnicu uz nadzor roditelja ili staratelja. Globalte zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja, a shodno zakonskim ograničenjima.

Intelektualna svojina

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi, tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Globalte ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez naše prethodne saglasnosti. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na Globalte smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.

Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci

Posetioci mogu slobodno komentarisati proizvode i slati email poruke. Globalte ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i diskriminaciju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez prethodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljeno . Protiv takvih aktivnosti Globalte  može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.

Opisi i slike proizvoda

Globalte nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, kao i da stavi što verodostojnije fotogradije artikala, međutim ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi sa proizvodom 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac ili zameniti za drugi odgovarajući artikal.

Radno vreme

Online prodavnica Globalte radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

PLAĆANJE

Globalte podržava „On line“ plaćanje putem WsPay platforme. WsPay PCI DSS sertifikovan sistem autorizacije platnih kartica u realnom vremenu omogućava potpuno sigurno i bezbedno korišćenje vaše kartice i vaših podataka koji se koriste samo u svrhu pomenute transakcije:

  • Online plaćanje na rate bez kamate i bez učešća!
    Obezbedili smo Vam online plaćanje na rate. Broj rata za plaćanje zavisi od vaše banke. WsPay sarađuje sa nekoliko banaka, a neke od njih su Banka Intesa, Komercijalna Banka A.D. , AIK Banka, Societe Generale Banka…
    U procesu plaćanja možete koristiti  platne kartice DinaCard, MasterCard, Maestro, Visa…
  • Vašu porudžbinu možete platiti i kuriru prilikom dostave na odabranu adresu.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

Globalte će po prijemu robe, nakon konstatovanja da je roba vraćena u nekorišćenom stanju i bez oštećenja, izvršiti povraćaj sredstava koji je primio, koristeći ista sredstva plaćanja koja je kupac koristio u prvobitnoj transakciji na isti račun/karticu sa kog/je izvršena transakcija.

REKLAMACIJE

Globalte je svestan prava svojih kupaca, kao i činjenice da su ljudi u Srbiji još uvek nepoverljivi po pitanju kupovine preko interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bi kupcu i sebi u što većoj meri olakšali navedeni postupak.

Bitna napomena:

Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo. Ukoliko na kupljenom proizvodu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo preuzeti.

Neispravna roba

Globalte  posluje u skladu sa zakonima Rep. Srbije i poštuje prava svojih kupaca. Ukoliko je roba u garanciji, molimo da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača/distributera. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo da čuvate originalna pakovanja.

Reklamacije na oštećenja u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje:

  • Nemojte potpisati prijem pošiljke.
  • Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
  • Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), nemojte primiti pošiljku, zatim se javite nama radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.
  • Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu ili:
    • Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu.
    • Da ste dobili proizvod koji niste poručili a ne nalazi se na računu.
    • Da niste dobili proizvod koji ste poručili a nalazi se na računu.
    • Da ste dobili proizvod kome je istekao rok trajanja.
    • Da ste dobli proizvod koji je oštećen.
    • Da ste dobili proizvod koji ne radi.
    • Da ste dobili prizvod koji podleže garanciji bez garantnog lista.
  • Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena
  • Ukoliko primetite bilo šta od gore navedenog, molimo Vas da fotografišete oštećenu ambalažu i proizvod(ukoliko je to moguće), i fotografiju pošaljete na podrska@globaltel.rs

Ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati email sa opisom problema i vašim kontaktom.

Zamena veličine, boje, itd

Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći / manji broj, ili za drugu boju. Postupak je sledeći

  • Pošaljite nam proizvode nazad
  • Doplatite poštarinu za ponovno slanje(ovo samo u slučaju ukoliko nije Vaša greška) – kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
  • Kada primimo vraćeni artikal i vašu doplatu za poštarinu(po uslovu iz prethodnog stava), šaljemo vam zamenjeni artikal

Ipak to nije ono što sam mislio, hoću nešto drugo…

Ukoliko niste zadovolnji nekim artiklom (iako se ne radi o kvaru), možete ga zameniti pod sledećim uslovima

  • da nije prošlo više od 14 dana od kako smo Vam ga poslali
  • da nam ga vratite nekorišćenog, u originalnom stanju, u orginalnoj ambalaži, sa svom propratnom dokumentacijom.
  • potrebno je da doplatite razliku u ceni (ukoliko je ima) i poštarinu za ponovno slanje-kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.

U tom slučaju dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete neki drugi, po vašem izboru.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.

Pravo potrošača na odustanak od ugovora

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon)

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).
Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz stava 1. ovog člana.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.
Protekom roka iz člana 29. ovog zakona prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.
Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama st. 1.-5. ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.
Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača.
Uz račun, dostavlja se potrošaču obrazac za odustanak od ugovora.

Izjava o konverziji:

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Izjava o dostavi robe:

Isporuka se vrši putem kurirske službe "YU-PD Express" d.o.o . Beograd - D Express d.o.o u roku od jednog dana, za sve porudžbine do 15h. Isporuka se vrši narednog dana do 19h.


Zaštita privatnosti podataka

Da biste mogli da ostvarite pravo na kupovinu proizvoda kroz našu aplikaciju, neophodno je da se registrujete ostavljajući osnovne podatke koji su nam neophodni, te da bismo bili u mogućnosti da Vas informišemo o svim značajnim aktivnostima koje sprovodimo u cilju omogućavanja jednostavnije, sigurnije, brže i udobnije kupovine.
Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost podataka svih naših korisnika. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su nužni za obavljanje posla, pa se ovim obavezujemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe, niti ćemo iste učiniti dostupnim bilo kom trećem licu. Svi zaposleni su svesni značaja čuvanja tajnosti podataka i odgovorni za poštovanje Politike zaštite privatnosti.


globaltel.rs Vam želi srećnu i uspešnu kupovinu.