Za korišćenje Moj Globaltel aplikacije neophodna je internet konekcija.
Automatska obnova je opcija koja se pojavljuje u Moj Globaltel aplikaciji.Ona pomaže korisniku u produženju mogućnosti korišćenja određene usluge. Na primer, ukoliko korisnik zasigurno želi da zadrži neki od brojeva telefona u određenom vremenskom periodu i ne želi da rizikuje da neki od brojeva izgubi neblagovremenim produženjem pretplate, uvek se može osloniti na opciju Automatska obnova. Preduslovi za funkcionisanje ove usluge jesu da je korisnik odabrao ovu opciju u meniju za određeni broj i da ima dovoljno kredita na svom računu. Ukoliko korisnik nema dovoljno sredstava na svom računu aplikacija će poslati notifikaciju (obaveštenje) korisniku kako bi kupio kredit da bi se transakcija obavila do kraja.
Moguće je isključiti opciju Automatska obnova tako što će se odštiklirati ova opciju u meniju za pojedinačne brojeve.
Zaštita podataka postoji i mi se obavezujemo da sve podatke čuvamo i ne
delimo sa trećom stranom. Međutim, ne obavezujemo se da ćemo moći da
zaštitimo privatnost podataka koje je korisnik ostavio na platformama
ili
aplikacijama kojima ne upravlja Globaltel.
Na primer: Ukoliko je korisnik sa našim brojem telefona otvorio WhatsApp
nalog i u nekom trenutku odlučio da ne želi više da obnavlja mesečnu
pretplatu na naš broj sa kojim se registrovao na datu platformu, on će
izgubiti pravo pristupa ovoj platformi zajedno sa gubitkom broja. Samim
tim
sve lične podatke, koje je korisnik na WhatsApp-u ostavio, mi ne možemo
naknadno obrisati ili njima pristupiti.
Da, aplikacija radi preko hotspot internet konekcije.
Aplikaciju je moguće instalirati ukoliko imate android ili apple operativni sistem.
Aplikacija se može preuzeti na više načina. Najjednostavniji način jeste
odlaskom na Google Play
prodavnicu, ukoliko ste Android korisnik ili odlaskom na AppStore
ukoliko
ste iOS korisnik. Vaše je samo
da kliknete Instaliraj.
Drugi način preuzimanja aplikacije jeste odlazak na naš web sajt, gde
ćete
na prvoj strani pronaći linkove
ka prodavnicama aplikacija.
Globaltel nudi korisnicima sledeće usluge:
1. Fizičke i eSIM kartice sa paketima na 7 i 30 dana u nacionalnom
saobraćaju
2. Roming pakete
3. eSIM kartice za turiste
Pakete možete aktivirati slanjem upita kratkog koda *100# ili putem Moj Globaltel aplikacije.
Internet možete podesiti slanjem upita kratkog koda *100# i klikom na opciju 3.internet podešavanja. Ukoliko vam ne stigne sms poruka sa podešavanjem, potrebno je da u polje APN i APN naziv ukucate “globaltel” (sve malim slovima). Ukoliko se ne snađete možete besplatno pozvati naš call centar na 06771234 i naši ljubazni operateri će vam pomoći.
Odabir broja se vrši isključivo putem web sajta, na stranici “smisli broj”. U polje predviđeno za izbor broja potrebno je da unesete kombinaciju od 6 cifara ili 6 slova ili kombinaciju slova i brojeva. Ukoliko je broj slobodan, pojaviće se zeleni znak i moći ćete da naručite SIM karticu sa brojem koji ste izabrali.
Broj možete promeniti putem web sajta, na stranici “smisli broj”. Potrebno je da ukucate u polje broj koji želite. Ukoliko je broj slobodan, kliknete na “VEĆ IMAŠ GLOBALTEL SIM KARTICU?”. Zatim ukucate svoj broj telefona i stići će vam SMS kod koji je potrebno da unesete u polje na web sajtu. Ukoliko želite promenu broja, potrebno je da potvrdite na kraju klikom na polje “potvrdi” i da ugasite i upalite svoj telefon.
Kako na fizičkoj kartici može biti odštampan drugi broj, odnosno broj koji niste naručili, uz vašu SIM karticu stići će potvrda o zameni kojom vam potvrđujemo da je izabrani broj na vašoj SIM kartici zapravo broj koji ste odabrali.
Broj telefona je moguće promeniti samo jednom, zato pazite kada birate svoj izabrani broj telefona.
Kredit važi 90 dana od aktivacije kartice, odnosno poslednje dopune. Ukoliko pre isteka ovog roka ne dopunite kredit, moći ćete samo da primate pozive i SMS poruke, ali ne i da pozivate i šaljete SMS poruke, a neiskorišćeni deo kredita će biti obrisan. Da biste mogli da komunicirate, potrebno je da dopunite kredit. Svakom dopunom kredita u iznosu od 200 dinara i više, uplaćeni iznos se dodaje na neiskorišćeni iznos kredita i period važenja kredita se produžava za narednih 90 dana. Kartica važi 12 meseci od aktivacije, a svakom dopunom njeno važenje se produžava na novih 12 meseci.
Ukoliko ste registrovali svoj broj telefona, potrebno je samo da nam
pošaljete mejl sa kopijom lične
karte ili podacima sa registracije broja na support@globaltel.rs i
dobićete
novu SIM karticu sa svojim
izgubljenim brojem telefona.
Ukoliko izgubite SIM karticu, a niste registrovali svoj broj, potrebno
je da
pratite ova dva koraka.
Korak 1.
Na mejl podrska@globaltel.rs potrebno je da nam pošaljete brojeve
poslednja
tri dolazna
poziva ka broju koji ste izgubili ili okvir sa vidljivim brojem, kako
bismo
bili sigurni da je broj koji želite da
prebacite vaš.
Korak 2.
Potrebno je da kupite novu Globaltel SIM karticu ( koju nećete
aktivirati) i
nakon toga nam
pošaljete mail sa potrebnim podacima i novim Globaltel brojem nakon čega
ćemo vam ponovo dodeliti
vaš broj koji ste izgubili.
Kartica se može registrovati putem web sajta ili u bilo kojoj mts poslovnici.
Zahtev se može podneti pozivom korisničkog servisa na broj 06771234. U tom slučaju se popunjen obrazac šalje na kućnu adresu korisnika, radi potpisa i identifikacije korisnika.
Internet možete podesiti slanjem upita kratkog koda *100# i klikom na opciju 3.internet podešavanja. Ukoliko vam ne stigne sms poruka sa podešavanjem, potrebno je da u polje APN i APN naziv ukucate “globaltel” (sve malim slovima). Ukoliko se ne snađete možete besplatno pozvati naš call centar na 06771234 i naši ljubazni operateri će vam pomoći.
Paketi se mogu aktivirati kroz aplikaciju. Klikom na opciju Dodaj paket, izaberite željeni paket u zavisnosti od vaših potreba i klikom na opciju Kupi aktivirate ga. Ukoliko nemate aplikaciju, moguće je aktivirati pakete putem menija na *100#
Na stranici https://www.globaltel.rs/roaming-internet možeš pronaći kojoj grupi roming paketa pripada željena država i bolje se upoznaš sa ponudom.
Cena interneta u inostranstvu može da predstavlja neprijatno iznenađenje. Globaltel ti pruža internet u inostranstvu isključivo u okviru roming paketa. Bez paketa nemaš pristup internetu, a samim tim ni brigu o neočekivanim troškovima.
Globaltel internet roming paketi važe 7 dana. Ukoilko se aktivira novi roming internet paket pre isteka trenutnog paketa, svi preostali gigabajti se prenose u narednih 7 dana.
Aktivirajte željeni roming paket pozivom koda *100# ili putem Moj
Globaltel
aplikacije.
Podesi internet APN – podešavanja, mobilne mreže, imena pristupnih
tačaka,
naziv uneti globaltel (malim slovima) i APN uneti globaltel (malim
slovima).
Uključi prenos podataka i prenos podataka u romingu. Izaberi
odgovarajuću
mobilnu mrežu koja ti omogućava korišćenje interneta, najbolje manuelno
podesiti (spisak zamalja i operatora možeš pronaći na linku Spisak
zemalja i operatora u romingu.).
Ukoliko ti je potrebna dodatna pomoć poziv ka korisničkom centru na
06771234 ili
0677123400 je besplatan sa Globaltel broja iz rominga.
Da bi se usluga gledanja televizije otključala korisnici moraju imati
uplaćen paket na SIM kartici ili da
izvrše dopunu kredita u iznosu od 200,00 RSD (za Globaltel i A1 mrežu)
ili
400,00 RSD (za ostale mreže).
Korisnici automatski ostvaruju pravo gledanja televizije na 30 dana i
zadržavaju pun iznos kredita za
ostale usluge (kupovina brojeva, pričanje ili slanje SMS poruka). Svakom
sledećom dopunom naznačenog
iznosa kredita otpočinje novi mesec besplatnog gledanja televizije.
Ostvareni data saobraćaj prilikom gledanja televizije se tarifira u
skladu
sa potrošenim megabajtima.
Da bi se usluga gledanja televizije otključala korisnici moraju imati uplaćen paket na SIM kartici ili da izvrše dopunu kredita u iznosu od 200,00 RSD (za Globaltel i A1 mrežu) ili 400,00 RSD (za ostale mreže). Korisnici automatski ostvaruju pravo gledanja televizije na 30 dana i zadržavaju pun iznos kredita za ostale usluge (kupovina brojeva, pričanje ili slanje SMS poruka). Svakom sledećom dopunom naznačenog iznosa kredita otpočinje novi mesec besplatnog gledanja televizije. Televizija se može gledati samo kada ste nakačeni na internet mrežu.
Da, potrebno je da budete prikačeni na internet da biste gledali TV kanale.Nije važno da li je u pitanju internet iz paketa ili Wi-Fi konekcija.
Uz pomoć chromecast uređaja koji vam omogućavaju da povežete mobilni telefon ili tablet uređaj sa svojim televizorom, sve što gledate na svom mobilnom telefonu ili tablet uređaju, postaje vidljivo i na TV ekranu. Na ovaj način se televizijski kanali mogu pratiti i na samom TV-u koji nije digitalizovan ili koji nije povezan na sistem nekog od kablovskih operatera.
Gledanje TV kanala u Moj Globaltel aplikaciji u inostranstvu u ovom trenutku nije omogućeno.
Da, gledanje televizije troši internet.Uslugu gledanja televizije možete koristiti i putem Wi-Fi konekcije.
Uplatu kredita možete izvršiti brzo i lako, u svim mts poslovnicama, na svim prodajnim mestima Moj Kiosk ili na bilo kojoj bolje snabdevenoj trafici. U mts poslovnicama korisnik može uplatiti 200, 500, 700, 1.000, 1.250 i 1.550 RSD. Najmanji iznos pojedinačne uplate na Moj Kiosk prodajnim mestima iznosi 200 RSD, a najveći 5.000 RSD. Na svim prodajnim mestima Pošta Srbije minimalni iznos dopuna je 200 RSD, a maksimalni 10.000 RSD. Kredit se može dopuniti i na našoj web stranici www.globaltel.rs. Maksimalno se može izvršiti jedna online dopuna po platnoj kartici tokom jednog dana.
Ukoliko je kredit uplaćen na nekom od prodajnih mesta, moguće je stornirati izvršenu dopunu u prvih 15 minuta od trenutka uplate, i to samo u slučaju da kredit sa broja na koji je greškom uplaćen, nije korišćen.
Možete ukucati *100# i proveriti stanje svog kredita.Takođe možete videti stanje svog kredita kroz Moj Globaltel aplikaciju.
Može se dogoditi da transkacija ne bude uspešna.Ovakvi slučajevi su retki i jako se lako rešavaju. Dovoljno je da korisnik dostavi račune za elektronsko plaćanje korisničkom centru i mi ćemo proveriti navode u našoj bazi i dopuniti račun korisnika.
Jednom uplaćeni kredit se više ne može podizati, jedino se može iskoristiti za usluge Globltela.
07.04.2024.
Obaveštavamo korisnike da je Telekom Srbija, sa ciljem usklađivanja poslovanja sa odredbama važećeg Zakona o elektronskim komunikacijama, na zvaničnoj internet stranici, u delu Korisnička zona, Uslovi korišćenja, objavio nove Opšte uslove za pružanje usluga u javnoj mobilnoj mreži Telekoma Srbija koji će biti u primeni od 7. maja 2024. godine.
30.11.2023.
Globaltel korisnici će od 01.01.2024. godine imati izmenjene cene roming saobraćaja.
VoLTE (Voice over LTE) je tehnologija koja omogućava prenos glasovnih poziva preko LTE (Long-Term Evolution) mreže. Tradicionalno, glasovni pozivi su se prenosili preko 2G (GSM) ili 3G (UMTS) mreža, dok se podaci prenose preko LTE mreže. VoLTE omogućava da se i glas i podaci prenose preko LTE mreže, što donosi nekoliko prednosti:
Servis je besplatan i omogućen je svim postojećim i novim registrovanim korisnicima.
Da biste koristili VoLTE servis, neophodno je da imate 4G karticu, telefon koji podržava VoLTE i koji je podešen u skladu sa uputstvom proizvođača, kao i da ste u zoni pokrivanja 4G signalom
Potrebno je da se VoLTE usluga aktivira kroz podešavanja mobilnog uređaja. Servis je nakon toga automatski aktivan. Ukoliko se iz nekog razloga ne aktivira automatski, možeš ručno uključiti pozivanjem *801#
VoLTE uslugu možeš deaktivirati kroz podešavanja telefona. Nakon toga, potrebno je da pozoveš kod *800#. Sledeći korak je da ugasiš i upališ telefon, a zatim na nekoliko sekundi da uključiš avionski režim rada i nakon toga isključiš. Nakon obavljena 2-3 telefonska razgovora, VoLTE servis će biti deaktiviran
Zahtev za prenos broja možeš podneti pozivom korisničkog centra na broj 0677 1234 ili putem web sajta https://www.globaltel.rs/prenesi-svoj-broj i u najkraćem roku ćemo te kontaktirati.
Prilikom prenosa broja zadržavaš potpuno istu numeraciju kao i kod trenutnog operatora. Na primer, ako je to bio broj 064/1234567, on će u celosti biti isti i u Globaltelu, bez promene pozivnog broja.
Da tvoj broj bude aktivan (ako je broj ugašen, ne postoji mogućnost njegovog prenosa u Globaltel).
Neophodno je i da si najmanje dva meseca korisnik trenutnog operatora.
Ako si postpaid korisnik, potrebno je da je tvoja ugovorna obaveza istekla i da su svi računi prema trenutnom operatoru izmireni.
Ukoliko ne platiš poslednji račun trenutnog operatora do roka za plaćanje računa, moći ćeš da preneseš broj, ali odlazni saobraćaj na tvom broju biće suspendovan, osim ka pozivima hitnih slučajeva, bez obzira što prelaziš u Globaltel. U slučaju da u roku od 30 dana od dana dospeća računa trenutnog operatora ne regulišeš obaveze, broj će biti ugašen.
Neophodno je da tvoj broj bude registrovan kod matičnog operatora.
Ceo proces prenosa traje do 10 dana, u zavisnosti od potrebnog vremena za dostavu dokumentacije na kućnu adresu.
Obrada zahteva počinje od trenutka potpisivanja zahteva koji ti dostavljamo kurirskom službom.
Kada potpisani zahtev stigne kod nas, jedan radni dan je potreban za proveru da li su svi uslovi za prenos broja ispunjeni, ako su svi uslovi ispunjeni, još jedan radni dan traje tehnički prenos broja. Dakle, potrebna su dva radna dana da se izvrši prenos broja.
Da, zahtev za prenos broja može biti odbijen iz sledećih razloga:
Informacije o statusu zahteva možeš dobiti pozivom na broj 0677 1234.
Sav saobraćaj koji je obavljen sa stare kartice, do trenutka aktivacije nove Globaltel kartice, plaća se prethodnom operatoru. Korisnik je dužan da izmiri sve obaveze plaćanja usluga koje je koristio do trenutka prenosa broja iz jedne mreže u drugu.
Ukoliko se utvrdi da korisnik nije izmirio svoje obaveze prema prethodnom operatoru, Telekom Srbija je dužan da pokrene postupak suspenzije broja na 30 dana (isključenje odlaznih poziva, izuzev poziva ka hitnim službama), a ukoliko i nakon ovog perioda obaveze ne budu izmirene, i da trajno isključi broj.
Za sva dodatna pitanja naši ljubazni operateri su ti na raspolaganju.
Ukoliko imaš sugestije ili više voliš da se dopisuješ, pošalji nam mail.
Ne radi ti internet? Pogledaj naše uputstvo.